Hans Jonkhof Nieuws 0 Comment

De Rabobank is een betrokken bank en steunt de verenigingen en stichtingen die klant zijn van de bank. Ook dit jaar organiseert Rabobank Gelderse Vallei de Rabobank Clubkas Campagne.
Vanuit het coöperatief dividend stelt Rabobank Gelderse Vallei
€ 200.000,- beschikbaar.
Leden van Rabobank Gelderse Vallei kunnen van 28 mei tot en met 11 juni stemmen op het doel dat zij een warm hart toedragen, zij ontvangen daarvoor een unieke stemcode per mail.

STEUN MUSEUM VALKENHEIDE MET UW STEM

Museum Valkenheide is een door vrijwilligers gerunde en van giften afhankelijke stichting . In onze ruimte op het Valkenheide terrein tonen we de geschiedenis van Valkenheide vanaf 1912 en die van de Jeugdzorg in het algemeen.

Voor de komende periode hebben we een aantal wensen.
Digitaliseren van het museum met een computer met touchscreen
Vernieuwen van de keukenapparatuur
In algemene zin moderniseren van de museumruimte

Ons doel is om daarvoor via de Rabobank Clubkas actie € 5000,- te verwerven. Kunnen we rekenen op uw steun?

clubkas3